U utorak, 24. studenog 2020., s početkom u 14:00 sati, održat će se tematski webinar „Evidentiranje zahtjeva u službeni upisnik – najčešće pogreške“, namijenjen službenicima za informiranje u tijelima javne vlasti, koji su dužni voditi upisnik o ostvarivanju prava na pristup i ponovnu uporabu informacija.
U ponedjeljak, 30. studenog 2020., također u 14:00 sati, održat će se webinar na temu relativnih ograničenja pristupa informacijama: „Poslovna, profesionalna i porezna tajna“, također namijenjen službenicima za informiranje, ali i drugim zaposlenicima u tijelu javne vlasti, koji se u svom radu susreću sa Zakonom o pravu na pristup informacijama.
Dan nakon, 1. prosinca 2020., isto u 14:00 sati, održat će se tematski webinar „Osobni podaci – kako postupati po zahtjevu za pristup informacijama“. Planirana tema odnosi se na jedno od relativnih ograničenja prava na pristup informacijama – osobne podatke i postupanje s takvim zahtjevima te će u 40-ak minuta biti obrađeni svi koraci koje je potrebno poduzeti prilikom zaprimanja i rješavanja zahtjeva.
Predviđeno trajanje webinara je 45 minuta, a zainteresiranim sudionicima je pristup omogućen s bilo kojeg mjesta gdje ima računalo sa zvukom i pristup internetu.
Pozivamo Vas da se pridružite webinarima nekoliko minuta prije 14:00 sati, na poveznici https://connect.carnet.hr/informiranje/, na kojoj se prijavljujete kao GOST (nije potrebna lozinka), unošenjem svog imena i prezimena i, po mogućnosti, naziva tijela javne vlasti iz kojeg dolazite (barem kratice).
Od dodatne opreme potrebni su Vam samo zvučnici ili slušalice.