Javna nabava

Planovi nabave

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2025. godinu uz Odluku o donošenju (.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2024. godinu (.xls) uz Odluku o donošenju (.pdf), dopunu plana 1 (.pdf) i dopunu plana nabave 2 (.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2023. godinu (.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2022. godinu (.xls)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2021. godinu (.xls/.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2020. godinu (.xls/.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2019. godinu (.xls/.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2018. godinu (.xls/.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2017. godinu (.xls/.pdf)

  • Plan nabave za 2017. godinu za predmete nabave iz nadležnosti Središnjeg državnog ureda za središnju javnu nabavu,  sukladno Odluci o nabavnim kategorijama (NN 64/2016) (.xls/.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za IV-XII 2016. godine (.xls/.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za I-III 2016. godine (.xls/.pdf)

  • Plan nabave roba, radova i usluga za 2015. godinu (.pdf)

Gdje se može preuzeti ažurni plan nabave Povjerenika za informiranje?

Povjerenik za informiranje je na temelju Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj: 120/2016) i Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi (Narodne novine broj: 101/2017 i 144/2020)  u obvezi objaviti plan nabave za predmete nabave čija je procijenjena vrijednost nabave jednaka ili veća od 20.000,00 kuna (bez PDV-a). Plan nabave donosi čelnik za proračunsku godinu najkasnije u roku od 30 dana od dana donošenja proračuna. Tijekom proračunske godine plan nabave se može izmijeniti ili dopuniti, a sve izmjene ili dopune moraju biti vidljivo naznačene u odnosu na osnovni plan nabave.

Ažurni plan nabave Povjerenika za informiranje u svakom je trenutku dostupan na stranicama Elektroničkog oglasnika javne nabave RH (u daljnjem tekstu EOJN), na poveznici:

https://eojn.nn.hr/Oglasnik/

Upute za uporabu preglednika registra dostupne su na internetskim stranicama EOJN, na poveznici:

https://tinyurl.com/4xzbc82v

na kraju dokumenta u poglavlju: “4. Pregled objavljenih planova nabave”.

Registri ugovora

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2024. godinu (.xls)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2023. godinu (.xls)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2022. godinu (.xls)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2021. godinu (.xls)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2020. godinu (.xls)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2019. godinu (.xls)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2018. godinu (.xls)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2017. godinu (.xls/.pdf)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2016. godinu (.xls/.pdf)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2015. godinu (.xls/.pdf)

  • Registar ugovora o javnoj nabavi za 2014. godinu (.xls/.pdf)

Gdje se može preuzeti ažurni registar ugovora Povjerenika za informiranje?

Povjerenik za informiranje je na temelju Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj: 120/2016) i Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi (Narodne novine broj: 101/2017 i 144/2020) ustrojio registar ugovora i okvirnih sporazuma za predmete nabave čija je vrijednost bez PDV-a jednaka ili veća od 20.000,00 kn. Sukladno navedenim propisima, a prema potrebi (najmanje jednom u šest mjeseci) ažurira se Registar ugovora Povjerenika za informiranje.

Ažurni registar ugovora Povjerenika za informiranje u svakom je trenutku dostupan na stranicama Elektroničkog oglasnika javne nabave RH (u daljnjem tekstu EOJN), na poveznici:

https://eojn.nn.hr/Oglasnik/

Upute za uporabu preglednika registra dostupne su na internetskim stranicama EOJN, na poveznici:

https://tinyurl.com/yc47x87a

na kraju dokumenta u poglavlju: “4. Pregled objavljenih registara ugovora”.

Poveznica na portal Elektroničkog oglasnika javne nabave

  • Na internetskim stranicama Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske možete pogledati ažurirane podatke (u zakonskom roku) o provedbi nabave Povjerenika za informiranje, na način da izaberete područje koje Vas zanima (primjerice, plan nabave, objave javne nabave, prethodna savjetovanja, registre ugovora i sl.) i u tražilicu pod “Naručitelj” upišete “Povjerenik za informiranje”. Detaljne upute o uporabi objavljene su na samom Portalu.

Jednostavna nabava: usluge stručnjaka za evaluaciju Zakona o pravu na pristup informacijama u okviru mjere iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026., C2.6.R2 “Unaprjeđenje provedbe Zakona o pravu na pristup informacijama”

  • Svu relevantnu dokumentaciju možete preuzeti ovdje.

Javna nabava: adaptacija poslovnog prostora

  • Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju (9-2020) – Radovi na uređenju poslovnog prostora (.pdf)

  • Popis gospodarskih subjekata s kojima su predstavnici Naručitelja iz članka 76. stavka 2. točke 1. Zakona o javnoj nabavi ili s njima povezane osobe iz članka 77. stavka 1. istog Zakona u sukobu interesa (.doc)

  • Obavijest o pokretanju postupka javne nabave radova (.doc)

    Prateća dokumentacija:

    • Dokumentacija o nabavi – Radovi na uređenju prostora (.pdf)
    • Dokumentacija o nabavi – Nacrti (.zip)
    • ESPD – Radovi na uređenju poslovnog prostora (.zip)
    • Troškovnik (.doc)
    • Odgovori i pojašnjenja dokumentacije – Objašnjenje 1: Dokumentacije o nabavi (.pdf)
    • Odgovori i pojašnjenja dokumentacije – Objašnjenje 2: Dokumentacije o nabavi (.pdf)
    • Odgovori i pojašnjenja dokumentacije – Objašnjenje 3: Dokumentacije o nabavi (.pdf)
  • Zapisnik o javnom otvaranju ponuda (.pdf)

  • Zapisnik o pregledu, ocjeni i usporedbi ponuda (.pdf) sa prilozima (.zip)

  • Odluka o odabiru (.pdf)

  • Ugovor o nabavi radova na uređenju poslovnog prostora (.pdf)