U petak, 19. veljače 2021., s početkom u 14:00 sati, održat će se tematski webinar „Postupanje po zahtjevima za pristup informacijama“, koji je namijenjen službenicima za informiranje u tijelima javne vlasti. Planirana tema odnosi se na postupanje sa zahtjevima za pristup informacijama te će tijekom webinara biti obrađeni svi koraci koje je potrebno poduzeti prilikom zaprimanja i rješavanja zahtjeva.

Tjedan kasnije, u četvrtak, 25. veljače 2021., također s početkom u 14:00 sati, održat će se webinar na temu: „Asset liste – objava skupova podataka“, koji je namijenjen službenicima za informiranje, informatičarima te voditeljima registara i zbirki podataka u tijelima državne uprave. Webinar se odnosi se na zakonsku obvezu proaktivne objava baza i registara odnosno informacija o bazama i registrima iz nadležnosti tijela javne vlasti.  Tijekom webinara raspravit će se eventualne nedoumice u primjeni te predstaviti preporuke i praktična rješenja za kvalitetnije ispunjavanje navedene zakonske obveze.

Predviđeno trajanje webinara je maksimalno 45 minuta, a zainteresiranim sudionicima pristup je omogućen s bilo kojeg mjesta gdje ima računalo sa zvukom i pristupom internetu.

Pozivamo vas da se pridružite webinarima nekoliko minuta prije 14:00 sati, na poveznici https://connect.carnet.hr/informiranje/, na kojoj se prijavljujete kao GOST (nije potrebna lozinka), unošenjem svog imena i prezimena i, po mogućnosti, naziva tijela javne vlasti iz kojeg dolazite (barem kratice).

Od dodatne opreme potrebni su samo zvučnici ili slušalice.

Uslijed problema s kompatibilnošću nekih mrežnih preglednika, preporučamo uporabu preglednika “Internet Explorer”.