Obavještavamo sve zainteresirane da se webinar za službenike „Postupanje po zahtjevima za ponovnu uporabu informacija“ planiranom za 5. prosinca 2022. odgađa zbog tehničkih razloga. Novi termin webinara jest srijeda, 14. prosinca 2022. godine, u 14h.
Predviđeno trajanje webinara je maksimalno 45 minuta, a zainteresiranim sudionicima je pristup omogućen s bilo kojeg mjesta s pristupom internetu.
Uslijed učestalih problema korisnika sa spajanjem na webinare Povjerenika za informiranje napominjemo kako se do daljnjega više ne koristi web platforma. Naime, ista je bila bazirana na “flash” tehnologiji koja je napuštena od strane svih internetskih preglednika pa napominjemo kako je sada za praćenje webinara POTREBNO PREUZETI I INSTALIRATI ADOBE CONNECT APLIKACIJU koju preuzimate ovdje:
- Za Windows računala (32&64bit)
- Za MAC računala
- Za Android mobitele (Google trgovina)
- Za iPhone mobitele (App Store)
Instalaciju je potrebno napraviti samo prvi put. Po instalaciji i pokretanju aplikacije u rubriku “Room/content link” upisujete poveznicu https://connect.carnet.hr/informiranje/, nastavljate klikom na “Continue“, a potom se prijavljujete kao GOST (nije potrebna lozinka), unošenjem svog imena i prezimena i, po mogućnosti, naziva tijela javne vlasti iz kojeg dolazite (barem kratice).
Od dodatne opreme potrebni su Vam samo zvučnici ili slušalice.