U petak, 14. ožujka 2025., s početkom u 14:00 sati, održat će se tematski webinar „Postupanje po zahtjevima za pristup informacijama“, koji je namijenjen službenicima za informiranje u tijelima javne vlasti. Planirana tema odnosi se na postupanje sa zahtjevima za pristup informacijama te će tijekom webinara biti obrađeni svi koraci koje je potrebno poduzeti prilikom zaprimanja i rješavanja zahtjeva.

Predviđeno trajanje webinara je maksimalno 45 minuta, a zainteresiranim sudionicima je pristup omogućen s bilo kojeg mjesta s pristupom internetu.


Napominjemo kako je za praćenje webinara POTREBNO PREUZETI I INSTALIRATI ADOBE CONNECT APLIKACIJU koju preuzimate ovdje:

Instalaciju je potrebno napraviti samo prvi put. Po instalaciji u vaš internetski preglednik upisujete poveznicu https://connect.carnet.hr/informiranje/ , a potom se prijavljujete kao GOST (nije potrebna lozinka), unošenjem svog imena i prezimena i, po mogućnosti, naziva tijela javne vlasti iz kojeg dolazite (barem kratice).

Od dodatne opreme potrebni su Vam samo zvučnici ili slušalice.