Ured povjerenika za informiranje poziva vas da se pridružite kratkom webinaru na temu „Evidentiranje zahtjeva u službeni upisnik – najčešće pogreške“, koji će se održati 27. veljače 2025., u 14:00 sati.
Webinar je namijenjen službenicima za informiranje u tijelima javne vlasti, jer isti imaju obvezu vođenja službenog upisnika odnosno evidentiranja zaprimljenih zahtjeva te ispisivanja, uvezivanja i zaključivanja službenog upisnika na kraju kalendarske godine.
Napominjemo kako je za praćenje webinara POTREBNO PREUZETI I INSTALIRATI ADOBE CONNECT APLIKACIJU koju preuzimate ovdje:
- Za Windows računala (32&64bit)
- Za MAC računala
- Za Android mobitele (Google trgovina)
- Za iPhone mobitele (App Store)
Instalaciju je potrebno napraviti samo prvi put. Po instalaciji u vaš internetski preglednik upisujete poveznicu https://connect.carnet.hr/informiranje/ , a potom se prijavljujete kao GOST (nije potrebna lozinka), unošenjem svog imena i prezimena i, po mogućnosti, naziva tijela javne vlasti iz kojeg dolazite (barem kratice).
Od dodatne opreme potrebni su Vam samo zvučnici ili slušalice.