Webinar za službenike za informiranje: „Postupanje po zahtjevima za pristup informacijama“, 12. rujna 2025. u 14h
U petak, 12. rujna 2025., s početkom u 14:00 sati, održat će se tematski webinar „Postupanje po zahtjevima za pristup informacijama“, koji je namijenjen službenicima za informiranje u tijelima javne vlasti. Planirana tema odnosi se na postupanje sa zahtjevima za pristup informacijama te će tijekom webinara biti obrađeni svi koraci koje je potrebno poduzeti prilikom zaprimanja i rješavanja zahtjeva. Predviđeno trajanje webinara je maksimalno 45 minuta, a zainteresiranim sudionicima je pristup omogućen s bilo kojeg mjesta s pristupom internetu. Napominjemo kako je za praćenje webinara POTREBNO PREUZETI I INSTALIRATI ADOBE CONNECT APLIKACIJU koju preuzimate ovdje: Za Windows računala (32&64bit) Za MAC računala
Otvorene prijave za edukaciju „Provedba savjetovanja s javnošću sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama“ u DŠJU
Ured povjerenice za informiranje u suradnji s Državnom školom za javnu upravu nastavlja s održavanjem edukacija o pravu na pristup informacijama. Poludnevna edukacija „Provedba savjetovanja s javnošću sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama“ održat će se 25. rujna 2025. godine od 9,00-13,00 sati, a prijave su otvorene na poveznici https://www.dsju.hr/programi-i-usluge/raspored/program/?webid=920&ucionica=1. Edukacija se održava u prostorijama Državne škole za javnu upravu, Medulićeva 36, Zagreb te je namijenjena službenicima za informiranje, kordinatorima za savjetovanje s javnošću i drugim službenicima koji sudjeluju u provedbi savjetovanja s javnošću sukladno odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama. Na edukaciji će se prikazati međunarodni i domaći
Obavijest o radu Info-telefona Povjerenika za informiranje
Obavještavamo Vas kako će Info-telefon Povjerenika za informiranje od 6. do 15. kolovoza 2025. biti dostupan (iznimno) ponedjeljkom, srijedom i petkom od 12 do 13 sati. Zahvaljujemo na razumijevanju!
VII. godišnje savjetovanje službenika za informiranje, Opatija, 24. i 25. rujna 2025.
Povjerenik za informiranje organizira tradicionalno godišnje savjetovanje službenika za informiranje tijela javne vlasti, radi razmjene iskustava i standardizacije postupanja u području prava na pristup informacijama. Mjesto održavanja i kotizacija Godišnje savjetovanje se održava 24. i 25. rujna 2025. u Opatiji, u Hotelu 4 Opatijska Cvijeta, Ulica Viktora cara Emina 6. Za sudjelovanje se ne plaća kotizacija. Program savjetovanja Program VII. godišnjeg savjetovanja službenika za informiranje Prijava Povjereniku za informiranje Svi zainteresirani obvezni su prijaviti se za sudjelovanjem putem obrasca. Prijave će biti moguće do popunjavanja raspoloživih kapaciteta dvorane. Smještaj Sudionici snose troškove smještaja i odlučuju o mjestu svog smještaja. Sudionici
XVI. ICIC 2025: Međunarodna konferencija povjerenika za informiranje, Berlin, 23.-25. lipnja
Od 23. do 25. lipnja 2025., u Berlinu, održana je 16. po redu Međunarodna konferencija povjerenika za informiranje (International Conference of Information Comissioners - ICIC), pod nazivom ''Access to Environmental Information in a Digital Era'' (više na poveznici https://www.bfdi.bund.de/ICIC/EN/Home/home_node.html). ICIC je svjetski godišnji forum koji od 2003. okuplja povjerenike za informiranje, ombudsmane i druga tijela nadležna za područje prava na pristup informacijama. Ovogodišnji domaćin bio je njemački Savezni povjerenik za zaštitu osobnih podataka i slobodan pristup informacijama (Federal Commissioner for Data Protection and Freedom of Information - BfDI), a na Konferenciji je prisustvovalo više od 100 predstavnika institucija nadležnih za
WEBINAR: „Izrada i objava informacija o registrima i bazama podataka (asset lista)“, 13. lipnja 2025. u 14:00 sati
U petak, 13. lipnja 2025., s početkom u 14:00 sati, održat će se tematski webinar „Izrada i objava informacija o registrima i bazama podataka (asset lista)“, koji je namijenjen službenicima za informiranje, ali i drugim zaposlenicima u tijelu javne vlasti koji su zaduženi za rješavanje zahtjeva za ponovnu uporabu informacija, za održavanje baza podataka iz nadležnosti tijela javne vlasti i informacija o njima, kao i za pripremu i objavu podataka na službenim internetskim stranicama. Predviđeno trajanje webinara je maksimalno 45 minuta, a zainteresiranim sudionicima je pristup omogućen s bilo kojeg mjesta s pristupom internetu. Napominjemo kako je za praćenje webinara








